• Torikatu 8, 30100 Forssa
  • teatteri@forssanteatteri.fi
Forssan Teatterin logo

Forssan Teatteri etsii ohjaajaa

Forssan Teatteri on pitkän linjan harrastajateatteri, joka on toiminut nykyisessä muodossaan jo vuodesta 1980. Tavoitteemme on tarjota laadukkaita ja mieleenpainuvia teatterielämyksiä kahdella näyttämöllämme tunnelmallisessa Forssan Teatteritalossa.

Nyt Teatteri valmistautuu viettämään 45-vuotisjuhlavuottaan, mutta juhlavalmistelut kaipaavat vielä ohjaajaa. Olisitko sinä kaipaamamme henkilö?

Sinulla on jo kokemusta harrastajateattereissa toimimisesta ja monipuolisten teatteriproduktioiden toteuttamisesta. Vastuullesi annamme kevään 2025 lastennäytelmän, jossa avuksesi saat sitoutuneen ja aktiivisen harrastajajoukon huolehtimaan visioidesi toteuttamisesta – ohjakset ovat tietysti täysin sinulla.

Samalla näyttämöllä esitetään samanaikaisesti myös toista näytelmää, joten hallitset aikataulutuksen: harjoitukset on hyvä aloittaa jo hyvissä ajoin, että kevään kaksi ensi-iltaa valmistuvat ajallaan. Toivomme sinulta hyviä yhteistyötaitoja, luovaa ja ratkaisukeskeistä otetta ja intoa viettää kanssamme kaikkien aikojen juhlavuosi.

Juhlavuotemme vietto jatkuu syksyllä! Toivommekin, että hakiessasi kerrot myös, oletko käytettävissä syksyn 2025 produktioissa – luvassa on takuulla mielenkiintoisia haasteita.

Lisätietoja antaa Forssan teatteriyhdistys ry:n puheenjohtaja Hanna Aronen, puh. 050 359 2042.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n ja palkkiotoiveesi kera sähköpostitse teatteri@forssanteatteri.fi 30.4.2024 mennessä.

Evästeet